Tietoa meistä

Judoa voitiin harrastaa Nokialla ensimmäistä kertaa koululaisten iltapäiväkerhossa painimolskilla vuonna 2001. Iltapäiväryhmien valtavan suosion vuoksi Nokialle päätettiin perustaa oma judoseura vuonna 2002.

LIITY JÄSENEKSI

Tule mukaan porukkaan ja aloita hieno harrastus, jossa kuntosi kohoaa ja liikkuvuutesi paranee ja voit mitata oppimaasi monen tasoissa kilpailuissa.

Judo: kamppailu-urheilua JA KASVATUSTA

Judo esiintyi olympialaisissa ensimmäistä kertaa Tokiossa 1964. Siitä lähtien lajin suosio on kasvanut nopeasti maailman levinneimmäksi ja harrastajamäärältään suurimmaksi kamppailu urheilulajiksi.

FITJUDO: TURVALLISTA AIKUISLIIKUNTAA

FitJudo on Suomen Judoliiton aikuisliikunnan asiantuntijoiden kehittämä, judoseurojen kurssitarjoomaan luotu uusi turvallinen, etenkin aikuisille suunnattu, lajisovellus. FitJudon harjoittelu vaikuttaa positiivisesti terveyskunnon osa-alueista erityisesti liikehallintakykyyn, tuki- ja liikuntaelimistön kuntoon sekä hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaan.