Tesomalta kunnon mitalisaalis

23.1.2023

Tesomalla oteltiin viikonloppuna lauantaina 21.1 kahdet kisat: Nuoremmat kamppailivat Pasi Luoma -muistokilpailussa menestyksekkäästi ja Anni Lehto sekä Reigal Põltsam Samurai-Cupissa palkintopallille.

Aapo Patrikka ja Severi Sarkalahti ottivat kultaa Pasi Luoma -muistokilpailussa. Jani Palu, Lotta Niemi ja Oliver Wallenstjerna puolestaan hopeaa. Aapo Patrikka taisteli vielä pronssin toisessa sarjassa. Lisäksi roppa kaupalla sijoituksia ropisi Nokian Judolle: Konsta Lindholm neljäs ja veli Roope viides sekä myös Saara Mustelin neljäs.

Mitalitilastossa Nokian Judo kiipesi niinkin korkealla kuin toiseksi heti helsinkiläisseura Magasin jälkeen.

Samurai-Cupissa Anni Lehto ja Reigal Põltsam vastasivat palkintopallisijoituksista ja nokialaisedustuksesta. Põltsam otti alle 21-vuotiaissa kultaa ja miehissä hopeaa, Anni Lehdon yltäessä alle 18-vuotiaissa tytöissä kolmanneksi.

Samurai-Cupissa Nokian Judo oli mitalitilaston kymmenes. Ottelemassa nähtiin edustajia 36:sta seurasta.