Menestystä ja kokemusta - Isolla joukkueella Tampereella ja Nummelassa

25.10.2023

Tampere-Shiai oteltiin Hervannassa 21.10 ja Hiiden-Shiai sekä Startti-Cup 7.10. - 8.10. Nummelassa. Molemmissa koitoksissa Nokian Judo oli mukana isolla joukkueella.

Hiiden-Shiaissa Oliver Wallenstjerna nappsi hopeaa ja samoin teki Aapo Patrikka. Pronssille ylsivät Lotta Niemi ja Veera Rauta. Neljänsiä sijoituksia tuli useampi: Saara Mustelin, Jani Palu, Veera Rauta toisessa vanhempien U15 tyttöjen sarjassa ja Oskar Wallenstjerna kamppailivat hyvin.

Startti-Cupissa miehissä otellut Juha Heikkilä voitti painoluokkansa.

Tampere-Shiaissa seuraavana viikonloppuna Anni Lehto otti kultaa naisissa ja saman teki U13 tytöissä Lotta Niemi sekä U15 pojissa Oliver Wallenstjerna. Oliver otti myös pronssin U13 pojissa.

Kirsi Terno naisissa ja Aapo Patrikka U13 pojissa nappasivat niin ikään pronssit. Veera Rauta, Aaron Lotovich, Maisa Vasala ja Sakari Terno taistelivat hopeamitaleille. Siiri Terno ja Oskar Wallenstjerna ylsivät kumpikin viidensiksi sarjoissaan.

Tampereella Nokian Judo ylsi mitalitilaston kolmanneksi 27 seuran joukossa. Nummelassa mitalitilastossa oltiin sijalla 18.