Nokian Judolle Kannustajat-bonustonni

Pirkanmaan Osuuskauppa järjestää kahdesti vuodessa Kannustajat-äänestyksen, jonka kautta Osuuskaupan tukipotti ohjataan paikallisille yhdistyksille.

Sisu-Shiai ja harjoitukset 17.12 - Ilmoittaudu heti

Nokian Judon perinteinen Sisu-Shiai salikilpailu järjestetään 17.12. Kilpailujen yhteydessä myös luovutetaan Sisu-Pokaali kiertopalkinto uudelle ja esimerkilliselle judokalle.

Puurojuhla jälleen Varalassa

Ilmoittaudu Lempäälän Syokonkanin, Tampereen Judon ja Nokian Judon yhteiseen Puurojuhlaan 18.12.2021 klo 17-19.45 Varalan urheiluopistolla.

Kisamenestystä viikonloppuna

Kurikassa oteltiin lauantaina 19.11 ja sunnuntaina 20.11 puolestaan Maskussa. Kummastakin kisasta tuli kokemusta, onnistumisia ja otteluita.

Saara Mustelin otti kultaa Alempien vöiden mestaruuskilpailuissa

Saara Mustelin voitti tyttöjen alle 13-vuotiaiden 44-kilon painoluokan Helsingissä kisatuissa Alempien vöiden mestaruuskilpailuissa 13.11.

Lauantain kisatuloksia Tampereelta ja Helsingistä

Lauantaina 12.11 oteltiin Helsingissä Hontai-Shiaissa ja Tampereella salikisoissa. Mitaleja ja ottelukokemusta tuotiin molemmilta paikkakunnilta. Taskuun jäi kaikille varmasti eväitä tulevaan.

Turku Judo Openista mitaleja

Konsta Lindholm, Severi Sarkalahti ja Roope Lindholm kävivät Turku Judo Openissa ottelemassa. Konsta otti pronssin, Severi kultaa ja Roope kokemusta.

Judomitaleja Tampereelta

Nokian Judon junnut nappasivat kelpo mitalisaaliin Tampereelta. Yksi edustaja oli myös mukana aikuisten sarjassa, kun Antti Esko otti pronssia miesten alle 73-kilon painoluokassa.

Nokian Judo mukana Kannustajissa

Nokian Judo on mukana Pirkanmaan Osuuskaupan Kannustajat-äänestyksessä. Äänestys on meille tärkeä niin saamme tukea seuramme toimintaan, joka ohjautuu lasten- ja nuorten harrastukseen.

Nokian Judon sääntömääräinen syyskokous 7.12

Nokian Judon sääntömääräinen syyskokous pidetään Nokian Judon salilla 7.12.

Reigal Põltsam voitti Judon Suomenmestaruuden

Reigal Põltsam osallistui alle 18-vuotiaiden sekä alle 21-vuotiaiden ikäluokkiin ja otti molemmista mitalin. Alle 18-vuotiaissa tytöissä otellut Anni Lehto kartutti kokemusta ikäluokan kärjestä.

Mitalisadetta Raisiosta

Nuoret nokialaisjudokat olivat vauhdissa Raisiossa, jossa lauantaina käytiin perinteiset Ryhti-Shiai -kilpailut: kahdeksan mitalia ja yksi viides sija nosti Nokian Judon mitalitilastossa neljänneksi 21 seuran joukossa.

Osallistu ja tue kannatusjäsenenä

Nokian Judon kannatusjäsenä tuet lasten ja nuorten toimintaa. Kannatusjäsenenä sinulla on myös puheoikeus seuran syys- ja kevätkokouksessa.

Mitaleja ja kisakokemusta Nummelan Hiiden-Shiaista

Hiiden-Shiai oteltiin Nummelassa lauantaina 3.9. Nokian Judolla oli mukana reipas kolmen hengen edustus Tero Mustelinin johdolla.

Fitjudo alkaa Nokialla - turvallista ja hauskaa aikuisliikuntaa

Nokian Judon kurssitarjonta laajenee Judoliiton lanseeraamaan, aikuisliikunnan kynnystä madaltavan, hauskan Fitjudon aloittaessa sunnuntaina 11.9.

Anni Lehto ja Reigal Põltsam ottelivat Samurai-Cupissa

Reigal Põltsam nappasi kultaa sekä hopeaa ja Anni Lehto oli viides 27.8 Samurai-Cupissa Vantaalla. Nokian Judo sijoittui mitalitilastossa kymmenenneksi 31 seuran joukossa.

Vanhat lisenssit ovat voimassa 31.8 saakka - Uusi ajoissa ja muista myös jäsenmaksu

Uusi lisenssikausi alkaa kohta. Vanhat lisenssit ovat voimassa 31.8.2022 asti, jonka jälkeen on oltava uusi lisenssi voimassa, ole ajoissa ja osta lisenssisi heti. Lisenssin lisäksi muista myös jäsenmaksu.

Uudet kurssit alkavat: Tervetuloa näytökseen 21.8

Uudet kurssit alkavat jälleen lajinäytöksellä. Näytös pidetään 21.8 klo 17:00 alkaen Nokian Judon tatamilla osoitteessa Nuijamiestentie 9.

Harjoitusajoissa palataan normaaliin

Harjoituksissa palataan normaalirytmiin tiistaista 2.8 alkaen. Muksujudon ensimmäinen harjoitus järjestetään 17.8 ja peruskurssin ensimmäinen harjoitus on puolestaan 24.8. Katso aikataulut tarkemmin tästä uutisesta.

Linnavuoressa viihdyttiin kavereiden kanssa – Nokian Judon kesäleiri tehtiin yhdessä

Nokian Judon kesäleiri Linnavuoressa keräsi yhteen tiiviin porukan paitsi Nokialta myös Porista, Jyväskylästä, Lahdesta ja Lempäälästä. Yhdessä tekemisen henki oli aistittavissa niin tatamilla kuin uimarannallakin.