Anni Lehto on kesätöissä Nokian Judossa

Anni Lehto aloittaa kesätyöntekijänä Nokian Judossa heinäkuussa. Lehdon työsuhde alkaa 3.7 ja päättyy 23.7. Kesätyön mahdollistaa Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanja.

Nokian Judon kesäleiri Linnavuoressa 20. - 23.7 - Ilmoittautuminen avattu

Nokian Judon perinteinen kesäleiri järjestetään jälleen Linnavuoressa. Leiri alkaa torstaina 20.7 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 23.7.

Hyvän mielen kesäkisa: Kisakauden finaali Ideaparkissa

Veera Rauta otti kultaa tytöissä - Äiti Jenni puolestaan pronssia. Nokian Judon tiivis ryhmä kamppaili Ideaparkissa kuuden kilpailijan voimin.

Kesän harjoitusajat

Kesän harjoitusajat alkavat 1.6. Judoharjoitukset järjestetään tiistaisin ja torstaisin.

Wekara-Shiaista onnistumisia

Vantaalla oteltiin Wekara-Shiai lauantaina 27.5. Nokian Judo nappasi kolme hopeaa.

Eetu Ihanamäki 7. Itävallan Grand Prix -turnauksessa

Eetu Ihanamäki sijoittui seitsemänneksi Itävallan Grand Prix -turnauksessa. Ensimmäiseen huipputason turnaukseen osallistununeen nokialaisjudokan suoritusta voi pitää onnistuneena avauksena kansainvälistä huippua tavoiteltaessa.

Sijoituksia Lundista ja Lempäälästä

Anni Lehto otteli viidenneksi Budo-Nord Cupissa Ruotsissa ja junnujoukkue kävi kamppailemassa Pillimehu-Shiaissa Ideaparkissa.

Anni Lehto ja Reigal Põltsam kamppailivat Pohjoismaiden mestaruuksista

Reigal Põltsam otti hopeaa alle 21-vuotiaissa 90-kilon painoluokassa. Miehistä tuli otteluvoitto ja lisää kokemusta.

Nokian Judon bussimatka Kurikkaan: Tuliaisina yhteishenkeä ja onnistumisia

Mitä on yhteisöllisyys? Vastauksen kysymykseen olisi varmasti löytänyt Nokian Judon joukkueen mukana bussimatkalla Kurikassa järjestettyihin Aprilli-Shiai -kilpailuihin.

Nokian Judon joukkue kamppaili Aluemestaruuskilpailuissa

Nokian Judo oli isolla joukkueella kamppailemassa mitaleista etelä-Suomen aluemestaruuskilpailuissa. Ottelukokemusta kertyikin rutkasti - sekä tiukkoja kamppailuja.

Mitaleja kilpailuista viikonloppuna

Viikonloppuna 25. ja 26.3 käytiin kahdet kilpailut: Hontai-Shiai ja Alempien vöiden mestaruuskilpailut. Nokian Judon joukkue nappasi mukavan mitalisaaliin.

Judolähettiläät vievät liikunnan iloa kouluihin

" Judolähettiläänä on parasta, että pääsee innostamaan muita uudesta harrastuksesta. Koulussa oppilaat ovat tykänneet ", kertoo Veera Rauta.

Seuran uudet edustusasut myynnissä

Nokian Judon uudet edustusasut ovat tilattavissa. Sovituskappaleita löytyy harjoitusten yhteydessä kokeiltavaksi. Edustusasut ovat laadukkaita Niken tuotteita ja yhteistyösopimus on tehty Stadiumin…

Nokian Judo sai Kesäduuni OP:n piikkiin -tuen

Nokian Judo on yksi kymmenistä Tampereen Seudun Osuuspankin alueen yleishyödyllisistä yhdistyksistä, jotka saavat Kesäduuni OP:n piikkiin -lahjoituksen 400 euroa. Kokonaisuudessaan 89 alueen yhdistystä haki lahjoitusta.

Eetu Ihanamäelle aikuisten Suomenmestaruus - nuorissa Reigal Põltsam ja Anni Lehto mitaleille

SM-kilpailuissa Nokian Judoa edustivat aikuissa Eetu Ihanamäki, aikuisissa ja alle 21-vuotiaissa Reigal Põltsam sekä alle 18-vuotiaissa tytöissä Anni Lehto. Junnut myös urakoivat samaan aikaan keskusaukion Ideapark Shiaissa.

Sakari Ternolle kultaa Startti-Cupista

Sakari Terno otti kultaa Vantaan Startti-Cupista 29.1. Terno otteli alle 11-vuotiaissa pojissa.

Tesomalta kunnon mitalisaalis

Tesomalla oteltiin viikonloppuna lauantaina 21.1 kahdet kisat: Nuoremmat kamppailivat Pasi Luoma -muistokilpailussa menestyksekkäästi ja Anni Lehto sekä Reigal Põltsam Samurai-Cupissa palkintopallille.

Uudet kurssit alkavat - näytös 7.1

Nokian Judo järjestää lajinäytöksen - pääosassa nuoremmat junnut - Nokian Kaupungin liikuntatiloissa Nuijamiestentien 9:n tatamilla 7.1 klo 14:30 alkaen. Tervetuloa katsomaan, tutustumaan ja kysymään lisää!

Joulunajan aikataulut

Joulunajan ja vuoden alun osalta harjoitusaikatauluissa on hieman muutoksia.

Sisu-Pokaali luovutettiin Lotta Niemelle

Nokian Judon perinteinen Sisu-Shiai ja Sisu-Pokaalilla palkitseminen käytiin reippaissa tunnelmissa lauantaina 17.12. Ottelijoita paikalle saatiin vauhdittuvan yhteistyön ansiosta myös Tampereelta, Lempäälästä ja Porista.