Ihanamäelle kolmas Suomenmestaruus – Põltsam tuplamestariksi

Nokian Judo esiintyi vahvasti Judon SM-kilpailuissa, kun Ideaparkin Bläk Boksissa oteltiin useiden eri kategorioiden mestaruuksista.

Maisa Vasala hopealle Danish Openissa

Maisa Vasala otteli upeasti finaaliin ja toiseksi Danish Openissa Vejlessä.

Samurai-Cup ja Kirves-Shiai oteltiin Tesomalla

Tesoman palloiluhallissa oteltiin viikonloppuna. Ensin nuoremmat aloittivat Kirves-Shiaissa, myöhemmin vanhemmat Samurai-Cupissa.

Pillimehu-Shiai käytiin viikonloppuna

Nokian Judon joukkue kävi hankkimassa tuntumaa Ideaparkin tatamiin Pillimehu-Shiaissa 14.1.2024.

Uudet kurssit alkavat pian- Tule mukaan!

Peruskurssi alkaa 14.1 sunnuntaina, mukusujudo 10.1 keskiviikkona ja Fitjudo 14.1 sunnuntaina.

Oliver Wallenstjernalle Sisu-Pokaali

2023 vuoden ansioituneena Nokian Judon judokana palkittiin tällä kertaa Oliver Wallenstjerna.

Menestyksekäs joulukuu: Onnistumisia kilpailuissa ja peruskurssi päätökseen

Nokian Judon loppuvuosi oli menestyksekäs monella mittarilla: Kilpailukokemusta kerättiin eri ikäluokista ja hienosti sujunut peruskurssi sai päätöksensä.

Sisu-Shiai ilmoittautuminen avattu

Nokian Judon perinteinen Sisu-Shiai otellaan sunnuntaina 17.12.

Nokialaisjudokat hankkivat kokemusta Tartosta

Nokian Judon joukkue matkasi viikonloppuna Tartoon Kaimu Keerak -kilpailuihin hankkimaan tuntumaa naapurimaan tasosta.

Eetu Ihanamäki U23 EM-pronssille

Eetu Ihanamäki otti pronssia alle 23-vuotiaiden EM-kilpailuissa. Mitaliin vaadittiin neljä otteluvoittoa. Ihanamäestä tuli samalla Nokian Judon ensimmäinen arvokisamitalisti.

Fitjudo – Iloa ja itsensä ylittämistä

Nokian Judo on urheiluseura, mutta matalan kynnyksen mahdollisuuksia tarjotaan jokaiselle. Nokian Judo on aloittanut myös vähän liikkuville aikuisille suunnatun Fitjudon.

Menestystä ja kokemusta - Isolla joukkueella Tampereella ja Nummelassa

Tampere-Shiai oteltiin Hervannassa 21.10 ja Hiiden-Shiai sekä Startti-Cup 7.10. - 8.10. Nummelassa. Molemmissa koitoksissa Nokian Judo oli mukana isolla joukkueella.

Nokian Judo aloitti syksyn vauhdikkaasti Lempäälässä

Nokian Judon aloitti kisakautensa Ideaparkista: Anni Lehto ja Reigal Põltsam ottelivat lauantaina nuorten joukkueiden Suomenmestaruuskilpailuissa Lahden Judoseuran joukkuetta vahvistamassa. Samana…

Reigal Põltsam pronssille Puolassa

Suomalaiset osallistuivat viikonloppuna isolla joukkueella Crakow Judo Openiin. Puolassa oteltuihin kilpailuihin osallistui kilpailijoita eri maiden seuroista alle 14-vuotiaiden sarjoista alle 21-vuotiaisiin.

Uudet kurssit alkavat - tule mukaan

Nokian Judon uudet kurssit alkavat. Näytös ja lajiin tutustumistilaisuus järjestetään 19.8 lauantaina Nuijamiestentien liikuntatiloissa 14:30. Ensimmäiset harjoitukset alkavat 20.8 sunnuntaina 16:30.

Harjoitusajat muuttuvat 1.8 alkaen - Uudet kurssit alkavat 20.8

Uudet kurssit alkavat sunnuntaina 20.8. Erikseen ei tarvitse ilmoittautua. Riittää että saapuu paikalle harjoituksiin klo 16:30.

Anni Lehdon raportti kesätyöjaksosta Nokian Judossa

Tässä jutussa Anni Lehto kirjoittaa kokemuksestaan Nokian Judon kesätyöntekijänä.

Kesäleiri Linnavuoressa vietettiin hienoissa puitteissa

Linnavuoressa vietettiin jälleen 20.7.-23.7.2023 Nokian judon oma kesäleiri. Tässä Nokian Judossa Kesäduuni OP:n piikkiin työskennelleen Anni Lehdon raportti.

Eetu Ihanamäki matkalla kohti Universiadeja

Suomen Olympiakomitea on nimennyt joukkueen kesäuniversiadeihin Kiinan Chengduun. Universiadit oli alun perin tarkoitus järjestää elokuussa 2021, mutta kisoja jouduttiin siirtämään koronapandemian vuoksi kaksi kertaa.

Anni Lehto on kesätöissä Nokian Judossa

Anni Lehto aloittaa kesätyöntekijänä Nokian Judossa heinäkuussa. Lehdon työsuhde alkaa 3.7 ja päättyy 23.7. Kesätyön mahdollistaa Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanja.